Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Κινητικά παιχνίδια με μπαλόνια (παιχνίδια εσωτερικού χώρου)



Κινητικά παιχνίδια με μπαλόνια (παιχνίδια εσωτερικού χώρου)

     Τα  μπαλόνια δε λείπουν ποτέ από τα πάρτυ μας και τις χαρές μας. Τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, θα τα χρησιμοποιήσουμε και σαν αθλητικά όργανα για μικρούς και μεγάλους. Είναι οικονομικά, δεν πιάνουν χώρο, δεν είναι επικίνδυνα για τα βάζα και τα τζάμια του σπιτιού. Τα παιχνίδια είναι ενδεικτικά και ίσως αποτελέσουν ερεθίσματα για να φτιάξετε τα δικά σας παιχνίδια με μπαλόνια.  Προσοχή σε όλα τα παιχνίδια προτεραιότητα έχει η ασφάλειά μας.

          1.Φτιάχνουμε ένα αντιστρές μπαλάκι. Γεμίζουμε με τη βοήθεια ενός χωνιού, το μπαλόνι μας με αλεύρι. Αν θέλουμε το χρωματίζουμε κιόλας. Γυμνάζουμε δάχτυλα και τους μύες του πήχη. Αν τρυπήσει… θα χρειαστούμε ηλεκτρική σκούπα.


    

2. Παίζουμε αντισφαίριση (τένις)  με αυτοσχέδιες ρακέτες που μπορούμε να φτιάξουμε με χάρτινα πιατάκια και το εσωτερικό από τα χαρτιά κουζίνας, μπαγκέτες ή μικρά ξύλα. Μπορεί ακόμα να παίξουμε ακόμα και με τις καλοκαιρινές μας ρακέτες η τις ρακέτες του μπάντμιντον. Πάντα όμως δίνοντας προτεραιότητα στην προσωπική μας ασφάλεια.






3     3. Παίζουμε ποδόσφαιρο (ατομική εξάσκηση). Ορίζουμε ένα γήπεδο – χαλί του σπιτιού μας. Προσπαθούμε μέσα στα όρια του χαλιού να κρατήσουμε το μπαλόνι στον αέρα, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας. Μετράμε χρόνο ή χτυπήματα της μπάλας. Αν το μπαλόνι πέσει κάτω ή φύγει από τα όρια του χαλιού ξεκινάμε από την αρχή (όταν παίζουμε μόνοι μας) ή δοκιμάζει άλλος παίχτης. Νικητής αυτός που έκανε τα περισσότερα χτυπήματα ή τον μεγαλύτερο χρόνο χωρίς να πέσει το μπαλόνι στο έδαφος.





           4.   Παίζουμε πετοσφαίριση (βόλεϊ – ατομική εξάσκηση ή και αγώνα ένας εναντίον ενός). Ορίζουμε ένα γήπεδο – χαλί του σπιτιού μας. Ατομική εξάσκηση: Δάχτυλα -κρατάμε το μπαλόνι κάνοντας πάσα στον εαυτό μας με τα δάχτυλα πάνω από το μέτωπο και μετράμε τις πάσες μας. Αν αναγκαστούμε  να βγούμε έξω από το γήπεδο-χαλί αρχίζουμε πάλι από την αρχή, όταν παίζουμε μόνοι μας ή συνεχίζει άλλος παίχτης όταν συμμετέχουν περισσότεροι. Μανσέτα – κάνουμε διαδοχικές μανσέτες – πάσες στον εαυτό μας και μετράμε τις πάσες μας. Αν αναγκαστούμε  να βγούμε έξω από το γήπεδο-χαλί αρχίζουμε πάλι από την αρχή, όταν παίζουμε μόνοι μας ή συνεχίζει άλλος παίχτης όταν συμμετέχουν περισσότεροι. Νικητής αυτός που έκανε τα περισσότερα χτυπήματα ή τον μεγαλύτερο χρόνο χωρίς να πέσει το μπαλόνι στο έδαφος. Σερβίς – ορίζουμε  ένα αντικείμενο να είναι  το φιλέ μας και βάζουμε στόχο να το περάσουμε κάνοντας   δέκα διαδοχικά σερβίς με το ένα χέρι. Όσο βελτιωνόμαστε ορίζουμε ένα πιο ψηλό ή πιο μακρινό φιλέ. Μετράμε κερδισμένους πόντους τις επιτυχίες που είχαμε στις δέκα προσπάθειες.  Αγώνας:(ένας εναντίον ενός) – ορίζουμε το γήπεδο-χαλί, τοποθετούμε στη μέση του ένα σχοινί χαμηλά, θεωρώντας το ως φιλέ και κάνουμε αγώνα.



5.  Παίζουμε καλαθοσφαίριση (μπάσκετ ατομική εξάσκηση). Φτιάχνουμε μια τρύπα σε ένα χαρτόνι, τέτοια ώστε να χωράει μέσα το μπαλόνι μας. Το κρεμάμε από την οροφή του σπιτιού μας σε σημείο το οποίο δεν έχει κάτω αντικείμενα και στο ύψος που θέλουμε. Προσπαθούμε να βάλουμε καλάθια από διάφορες θέσεις κρατώντας το μπαλόνι στον  αέρα. Μπορείτε να μετράτε το χρόνο που χρειάζεται κάποιος ξεκινώντας από κάποιο σημείο να βάλει τη μπαλόνι στο καλάθι.

4
       6. Δένουμε στο μπαλόνι ένα σχοινί και την άλλη άκρη του στο εσωτερικό από ένα χαρτί κουζίνας. Προσπαθούμε να κρατάμε το μπαλόνι στον αέρα, χτυπώντας το μόνο με το χάρτινο ρόπαλο.

            7Μπαλόνι ρουκέτα. Κολλάμε σε ένα μπαλόνι ένα καλαμάκι με χαρτοταινία. Περνάμε μέσα από το καλαμάκι ένα σχοινί και το δένουμε από τη μια άκρη του δωματίου ώς την άλλη. Φουσκώνουμε το μπαλόνι και το αφήνουμε  να εκτοξευτεί. Αν δέσουμε πολλά κορδόνια δίπλα δίπλα μπορούμε να κάνουμε και διαγωνισμό.

 ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ.


2 σχόλια:

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Κύριοι στόχοι της  Φυσικής Αγωγής   στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση,  είναι η ενίσχυση της υγείας του μαθητή...